דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגזי קלקר וצידנית קלקר - השימושים השונים והחידושים בתחום 

מאת    [ 20/06/2014 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 5523 פעמים ]

צרכנים רבים בישראל ובעולם כולו עושים שימוש בארגזי קלקר (המכונה גם: צידניות קלקר). מאמר זה יסקור את השימושים השונים של ארגזי קלקר וצידניות קלקר ואת החידושים האחרונים הקיימים בתחום זה.

ארגזי קלקר למזון

השימוש המוכר ביותר לארגזי קלקר הינו השימוש בארגזי הקלקר למזון. מי לא מכיר בישראל את מוכר הקרטיבים בשפת הים עם אמרתו האלמותית: "אני הולך...אני הולך!". השימוש בארגזי קלקר מעולה להובלה ושינוע מזון, בזכות תכונותיו המרכזיות: היותו קל משקל מצד אחד, ומצד שני היותו חומר מבודד מצוין. חברות קייטרינג וכן מפיצי מזון שונים נעזרים בארגזי קלקר לשם שינוע יעיל של מזון.

פתרון זה של ארגזי הקלקר הנו מצוין הן לשינוע של מזון  בתפזורת, למשל: בחמגשיות להובלת מנות מזון, והן לדגים, גלידה, לחמים, פיתות ומוצרי מאפה, שינוע מזון קפוא או מצונן, והן לשינוע של מזון בתבניות גסטרונום, המיועדות להגשה ישירות מתוך התבניות במקומות שבו נערכים אירועים, למשל.

להבדיל מבעבר, היום תופשת תאוצה רבה המגמה של שימוש בארגזי קלקר דחוסים חדשניים וחזקים במיוחד, לצורך הובלת המזון. השימוש בהם הנו כתחליף לטרמופורטים – ארגזי פלסטיק להובלת מזון חם או קר, בזכות הטכנולוגיה החדישה המאפשרת ייצור ארגזי קלקר דחוסים במיוחד, שהינם הן קלי משקל במיוחד, הן בעלי עמידות גבוהה במיוחד לאורך שנים, הן בעלי יתרון ותכונה  אנטי בקטריאלית, קלים לניקוי (אפילו במדיחי כלים),  והן בעלות נמוכה ביותר יחסית לפתרון של השימוש בארגזי הטרמופורט הקיימים בשוק להובלת מזון.

חברות קייטרינג, יבואני ומפיצי מזון, מסעדות, בתי-מלון, ואף אנשים פרטיים העורכים מסיבות ופיקניקים- אלו חלק מהקהלים בארץ הנעזרים בפתרונות שארגזי הקלקר למזון מספקים.

ארגזי קלקר לשימוש רפואי ומדעי

מעבר לשימוש בארגזי הקלקר החדשניים בעלי הדחיסות המוגברת הקיימים כיום בשוק לשם הובלת מזון, ניתן להשתמש בהם גם לצרכים רפואיים של שינוע לצרכים רפואיות, כגון לשינוע של בדיקות מעבדה, לשימושים של מחלקות מחקר באוניברסיטאות, לשימושים רפואיים צבאיים שונים, לשינוע דגימות שונות וכיו"ב.

כמובן שבשימושים אלו יש להתחשב בתקנות ובהנחיות המתאימות של משרד הבריאות הנוגעות למשך זמן השינוע, אופן השינוע וכך הלאה.

היתרונות שבשימוש בארגזי קלקרצידניות קלקר לתחום הרפואי ברורים ורבים. היתרון הראשון הנו היותם  של הארגזים קלי משקל, תכונה המאפשרת לשנעם ביעילות ובנוחות, למשל בעת איסוף דגימות ממרפאות. יתרון נוסף: יכולת הבידוד המעולה שלהם מחום או מקור. הארגזים המודרניים ובטכנולוגיה המתקדמת של היום מאפשרים שינוע בטמפרטורות שנעות בין -40 מעלות צלזיוס, ועד 120+ מעלות צלזיוס. יתרון נוסף הינם היותם של הארגזים בעלי תכונות אנטי בקטריאליות, היותם קלים לניקוי, ולכך מצטרף היתרון הנוסף של המחיר הנוח של ארגזי הקלקר וזאת על-פני שאר הפתרונות הקיימים בתחום.

אז זוכרים את מוכר הקרטיבים משפת הים, זה שמלווה אותנו מימי קום המדינה? הוא עדיין קיים ולא השתנה, אולם "עולם" ארגזי הקלקר השתנה. טכנולוגיה חדישה ופיתוחים ייחודיים מאפשרים היום רכישת ארגזי קלקר מסוג אחר: מבודדים יותר, קלים, היגייניים, חזקים הרבה יותר, ארגונומיים ואפילו "ירוקים" לסביבה של כולנו. כל זאת במחירים שווים לכל נפש.

 

י. גרינגראס בע"מ פתרונות כוללים ומוצרים לקירור לתחום המזון, הרפואי והפרטי. מקררים ניידים לרכב.


·       מקררים מקצועיים לשוק המזון והמשק הרפואי. ·       מארזים מבודדים לשימושים רפואיים. ·       מארזים ייעודיים לנשיאה בקירור של אינסולין וזריקות שונות כגון הורמון גדילה. ·       מקררים ליאכטות וקרוואנים.       ארגזי קלקר , צידניות קלקר , טרמופורטים, קלקרים לחמגשיות,       ארגזים לפיצה לקטנועים , ועוד! הנביאים 55, מרכז חזן - בניין 3,
אזור התעשייה רמת-השרון, מיקוד 47279
טל': 03-5782613  /  נייד: 050-5236541
פקס:03-5782614
דוא”ל: wm_grmar@netvision.net.il         אתר: www.i-gruengrass.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב